Jobberbjudande

Igår ringde rektorn från skolan jag hade intervju på i tisdags och sa att jobbet är mitt! Så nu är det bara att skriva på anställningsbevis och skicka intyg kvar :)

Måste kolla efter nytt boende till hösten och säga upp lägenheten här/hyra ut den i andrahand så länge. Ska hem och jobba på loppisen några dagar nu så då blir det att kolla runt lite när jag inte har kunder!

En snabb summering av tiden som gått sen sist jag skrev:
* förra fredagen festade jag lite med Patrik, Simon och Johan. Först blev det pizza, tv-tittande och lite tv-spel och sedan utgång på Harrys.
* alla dagar utom lördagarna har Emma och jag knegat på med examensarbetet och är nu inne på sista korrekturen innan vi ska skicka in den ikväll.
* nu i fredags sågs Emma, jag o Helena i Ryd och drack lite gott och umgicks i skålland. Sedan åt vi på hg:s uteservering. Jättegott, men fick typ inte i mig något! Skulle ha fortsatt festa på hg hela natten lång sedan var tanken, men vi stötte på Jakob och hans kompisar på uteserveringen så vi hängde med upp till honom istället! Lite surt att det inte blev någon utgång sen bara med tanke på hur pepp jag var ^^ men det får bli nästa gång ;)
* igår spenderade jag första delen av dagen i bikini på uteplatsen och andra halvan av dagen (+några timmar in på natten) hos Bästa faddern! Det blev god mat, Eurovision och en hel del scrapbooking med Jannis alla fina grejer ;) fick även min lite försenade födelsedagspresent (sedan två år tillbaka?) av Erik bestående av armband och fotlänk som han gjort :) love'em!

Nehe nu är det bäst jag fortsätter med korrekturläsandet så jag blir klar tills Emma hinner hit ^^

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0