Grillkväll

Oj oj, Sommaren bara flyger fram! Jag räknade efter hur lång tid det är kvar tills jag ska börja jobba... 19 dagar! Hjälp :S känner mig inte alls förberedd och paniken börjar så smått komma krypande. Vad har jag gett mig in på egentligen? ^^ men det ska nog gå bra bara jag kommer in i det och får stöttning av kollegorna. I helgen var jag till Linköping och fixade ihop nya skrivbordet samt köksstolar mm iaf så min arbetsplats i hemmet är åtminstone färdig (bortsett från skrivbordsstol).

Ikväll var det grillkväll på Café Kårtorp med trubadur så jag åkte dit med Sofia och mötte upp ett gäng. Vi trängde in oss 9 pers + bebis runt ett litet runt trädgårdsbord ^^ det blev en riktigt lyckad kväll med härligt väder, trevligt sällskap, god mat och passande underhållning :)

Imorgon blir det lydnadstävling på hundklubben så det blir en del fix inför det då jag ska stå i köket med mamma. Sen är det MC-dagar i Västervik i helgen och sedan åker jag vidare till Fårbo och besöker fina vänner några dagar :)

Nu hoppas jag på mer sömn än de senaste nätterna har lyckats bjuda på.

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0