Flytthjälp

Då var man hemma efter en fullspäckad dag som ägnats åt att hjälpa Erik o Janni att flytta. Vi var 7 stycken som hjälptes åt och vi har inte behövt gå hungriga idag iaf! Först fick vi frukost, sen senare på dagen hade de köpt massa thaimat och sen på kvällen passade vi på att fira födelsedagsfaddern genom att äta middag på Kniv och gaffel :)


Utöver det fick jag goda nyheter om att en ny liten krabat kommit till världen imorse :) fina grannpojken hemifrån fick imorse en välskapt son! Jag ser fram emot att träffa det lilla livet :)


Nu ska jag nog mysa ner mig i soffan med en kopp Tea och vila kroppen efter dagens ovana kroppsarbete. Imorgon blir det att mjuka upp ömmande muskler med lite simning i badhuset med fina vänner, även om de nog lär hålla till mer i äventyrsdelen ;) 


//M. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0