"Sportlov"

Nu lider ju då mitt sportlov mot sitt slut. Och som vanligt när jag har lov så lägger jag största delen av tiden till att jobba (rätta, bedöma, planera, förbereda) trots att jag med råge redan har arbetat in denna tiden så jag egentligen borde ha lov. Doesn't make much sense... Och trots all tid jag lagt på jobb så har jag inte hunnit med nästan nånting känns det som, kanske för att jag faktiskt velat känna att jag trots allt har haft lov så jag har lagt in lite pauser med familjen och lite tv-tittande. 

Den största boven i dramat har nog dock varit mitt stundande bilköp som tagit mycket tid och tankekraft så jag haft svårt att fokusera på jobbet sista dagarna. Jag har provkört och bestämt mig så innan veckan är slut är jag stolt ägare till en Honda Civic ;) har jag tur så har jag dessutom även hunnit sälja min Clio innan veckans slut som det ser ut nu. Får vänta och se. Bilder på bilen kommer när den är min "på riktigt". 

Nu ska jag packa väskan och krypa till kojs och sätta alarmet så sent jag bara kan då det enda jag varit konsekvent med under lovet är att ta sovmorgon till 10, vilket jag lär få lida för imorgon!

//M. 

Bakat banankakor till fredagsfikat. 

Vårkänslor. 

Var på genrepet till melodifestivalen. 

Dagliga promenader med vovven hemma. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0