Time flies...

Så var det ju det här med att uppdatera bloggen även mellan loven... Det gick ju sådär ^^ nu är det iaf äntligen "sommarlov" eller bör man kanske säga semester? Lovet kom lägligt då jag kände att min energi och ork började sina mot slutet och jag vet inte hur mycket längre jag hade klarat att hålla samma tempo, men något jag lärt mig under det gångna året är att jag är starkare och klarar mer än jag trodde.  




Det känns lite lustigt att inte åka till jobbet och träffa mina kära kollegor och elever om dagarna. Hittills känns det fortfarande som att det bara är helg och att under morgondagen vankas jobb, men så är ju inte fallet. Jag njuter dock till fullo och har redan insett att sommaren kommer flyga förbi. Trots att jag inte har något "särskilt" inbokat i sommar så är i princip varenda helg uppbokad av stående aktiviteter som återkommer varje sommar (så som Karnebåtfestivalen, visfestivalen, marknader etc.)

Jag har ju även hunnit fylla år sedan sist jag skrev så nu är jag hela 24 år ^^ födelsedagen firade jag genom att bjuda några vänner på middag o dessert här hemma i lägenheten. Sen åkte jag till en kompis och festade lite på kvällen. 


Midsommar firades enligt tradition ute i Loftahammars skärgård med goda vänner :) det blev en härlig dag, trots kyla, med god mat och lekar. Framåt kvällen tände vi en brasa innan vi gick kröp in i tälten för några timmars sömn. Förmiddagen bjöd på regn medan vi packade ihop och begav oss hemåt igen. 






Nu i helgen firade vi Bea o Patriks födelsedagar samt 10-års jubileum med vilda västern-fest! Det blev en minnesvärd tillställning. Det blev lite olika utmaningar/lekar och så hade de hyrt in instruktörer så vi fick dansa linedance som överraskning :D skitkul! 



Det får räcka med uppdatering för ikväll. Nu ska jag bädda iordning efter att ha vädrat sängkläder och sedan är det sovtime :)


Nattinatt!
// M. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0