Lugn och ro

Den här helgen bestämde jag mig för att stanna kvar i lägenheten istället för att åka hem till föräldrarna, som jag gjort de flesta helgerna nu annars. Det är så himla skönt att bara vara själv ibland när man omges av en massa ungar dagarna i ända annars. Nackdelen är att det inte finns typ några tvättider i tvättstugan om man inte bokar ungefär tre veckor i förväg. Så därför har jag åkt hem nästan varje helg och tvättat istället. 

Idag ska jag spendera dagen med min gamla fadder. Ska passa på och låna deras tvättmaskin en snabbis först med och sedan ska vi bära in mina trädgårdsmöbler. Resten av dagen kommer bestå av chill i soffan med lite filmer och så någon form av matlagning.

Eftersom det är hyfsat välstädat i lägenheten just nu tänkte jag försöka uppdatera med lite nya bilder på hur inredningen ser ut för tillfället med lite nya möbler och dylikt sen, men det återstår att se. 

//M. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0