VFU

En vecka av VFU (verksamhetsförlagd utbildnind = praktik) var då avklarad med äran i behåll :) Började lite knackligt i måndags eftermiddag med lite dispyter med en elev men de löste vi under tisdagen. Jag har påbörjat mitt historia område med medeltiden så det gick också bra. Igår var vi till busfabriken med dem och det gick kanon! Det skötte sig exemplariskt och alla hade jätteskoj så det var verkligen en lyckad dag. Eftersom de går i 6an klarade de sig i princip själva så jag och min handledare kunde sitta och planera hela dagen förutom när jag fick åka lite rutshkana med en av eleverna som inte riktigt vågade själv :)
 
Igårkväll lagade jag raggmunk för första gången i mitt liv, gick faktiskt över förväntan!
 
 
Nu bär det av på laserdoom och sedan utgång för att fira Markus :)
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0