Hemtenta

Idag hade vi vårt absolut sista seminarium på universitetet och fick då även ut vår hemtenta som ska lämnas in på tisdag kl. 15. Så fram till helgen åtminstone låser jag in mig!

Snabb uppdatering från helgen: i lördags satt jag mest hela dagen med kursuppgift 3 och även hela kvällen tillslut. Hade lite förhoppningar om att hinna bege mig till Västervik på kvällen och umgås, men den idén fick jag slopa rätt fort.

Söndagen bar det av till o-hamn med mamma. Strålande solsken hemma och närmre snöstorm där! Mamma släppte av mig hos Jossan o Markus så försökte jag hjälpa dem så gott jag kunde med Winston så de kunde förbereda sig ordentligt för dopet (w hade blivit sjuk under natten och hållit dem vakna. Dopet blev iaf jättefint sen och det var en jättetrevlig mottagning med massa gott efteråt och w fick massa fina presenter :) efteråt hämtade min morbror upp mig så åkte jag med dit en stund innan mamma och jag begav oss hemåt.

Igår kom Emma hit på kvällen så glupsade vi i oss en massa goda våfflor innan jag så småningom skjutsade hem henne :)

Nu ska jag försöka få lite sömn.

//M.

.



Kommentarer
Janni

Såg dopkortet och förstod först inte varför jag tyckte det var så bekant. Men kom tillslut på att du gjorde det hemma hos mig :)
Det blev så fint så, hoppas att det uppskattades av mottagaren (eller barnets föräldrar åtminstone).
Ha det gott!

Svar: Haha ja men eller hur! De flesta av mina alster skapas ju faktiskt med din hjälp ;) och föräldrarna verkade uppskatta kortet :) Hoppas vi ses för en ny scrapkväll snart! Ha det bäst tills dess :)
M i k a e l a

2013-04-01 @ 22:43:42
URL: http://pysseljanni.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0