Sommarkänsla

Sommarkänslorna börjar verkligen infinna sig nu. Det är en speciell känsla att gå ut och sätta sig på uteplatsen i bara linne och shorts och njuta av en kopp kaffe.

Äntligen har jag tagit mig tid till att få dit mina små lyktor, lagom när det knappt är mörkt ute om kvällarna längre såklart ^^ det var så torrt i marken så jag var tvungen att "vattna dem" för att få ner dem. Sedan fick ängeln komma ut också :) jag hoppas verkligen att den får stå kvar så ingen snor den nu bara!

Jag tvättade dessutom av alla trädgårdsmöbler ordentligt med såpvatten samt alla fönsterkarmar och lister. Det tog sin lilla tid! När jag skulle slänga ut smutsvattnet i buskarna var det nära att jag slängde det på en skata som satt där, men den rörde sig inte ur fläcken. Jag tog kort på den bara typ 15-20 cm ifrån så antingen måste den vara riktigt tam eller så var den sjuk :/

Det blev även att sortera lite i bokhyllan bland all kurslitteratur och alla papper från vfu. Jag måste dock göra en noggrannare rensning sen i sommar vad jag ska ha kvar för böcker, nu sorterade jag dem bara efter ämne.

Under kvällen har huvudvärken smugit sig på så jag ska nog ta kväller nu. Det får bli att krypa ner under täcket och hoppas på lite sömn och att värken släppt till imorrnbitti.

//M.

.



Kommentarer
Sara

Fina bilder!

Svar: Tack :)
M i k a e l a

2013-06-09 @ 22:41:58
URL: http://saracatharina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0