Delmål

Igår uppnådde jag mitt första delmål på gymmet! Jag klarade av att köra både benspark och liggande bencurl med den lägsta vikten :) från början klarade jag inte ens 2x15 utan vikt i dessa maskiner utan att få ont i knäna, och nu klarade jag då alltså lägsta vikten utan att få ont. Tala om härlig känsla! Som pricken över i:ett så höjde jag dessutom vikten på tre andra maskiner med ;) Det märks verkligen skillnad nu när jag kommit igång kontinuerligt varje vecka. Mitt nästa delmål är att slippa handledsskyddet och därefter att kunna köra bänkpressen så småningom utan att skada knäna.

Men men, nu är det dags att släppa tankarna på träningen och sätta igång med pluggandet medan träningsvärken sakta kommer smygande.



//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0