Proppmätt

Åh vad jag är mätt! Jag kan knappt röra mig just nu. Jag hittade ett recept på fylld italiensk färsrulle som jag lagade till idag. Fyllningen bestod av pesto, mozzarella och tomat (eg soltorkade men eftersom jag inte tycker om det körde jag med vanlig istället). Det blev jättegott, men hade velat ha ytterligare lite mer smak på färsen så det blir nog att addera lite kryddor till nästa gång. Kanske blanda i lite fefferoni eller oliver med :)

Hela förmiddagen har ägnats till att läsa och ändå har jag knappt kommit någonstans känns det som. Eftersom jag fick besök igår så blev det filmtittande istället för kurslitteratur så ligger inte riktigt i fas. Dock var jag så trött igår att jag ändå inte hade fått mycket gjort.

Hade svårt att somna inatt igen så det slutade med att jag stängde av alarmet nån gång efter tre för att jag skulle få någon sömn när jag väl somnade. Vaknade ändå strax efter åtta och kände mig som en zoombie men jag masade mig upp ändå. Ögonen var dock inte riktigt med på noterna när det gällde läsandet så det gick väl sådär.

Nu blir det ett nytt ryck med läsandet iaf så jag kan se på Grey's anathomy och Body of proof med gott samvete sen ikväll. Hoppas bara att matkoman släpper snart med, inte så kul att sitta framåtböjd över böcker i detta tillstånd. Kanske borde sova lite middag först? ^^

//M.



Kommentarer
Emma

Sova middag det är grejer det! Det gjorde jag idag fast innan middagen. :P

Svar: Ja jag försökte iaf sen, men det gick ju inge vidare ;) Lite vila blev det åtminstone ^^
M i k a e l a

2013-02-20 @ 20:30:55
URL: http://mynameisemma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0