Kvalitetstid

I torsdags hade vi vår absolut sista föreläsning på universitetet, det känns helt sjukt! Nu går vi ut fyra veckor på praktik och sedan tillbaka en vecka i skolan för några redovisningar, sen hemtentan över påsk och efter det drar examensarbetet igång för fullt!

Jag hoppas bara jag kommer ut på praktiken, känner att jag håller på att bli sjuk igen :( feber och ont i huvudet, men jag hoppas det bara är något tillfälligt som går över till imorgon.

Igår var jag och klippte mig. Efter det åkte jag till Emma och planerade inför examensarbetet. På kvällen sen var det dags för lite kvalitetstid med Emma och Marie. Vi bowlade och jag måste säga att jag blev rätt stolt över mina 7 strikes ;) efteråt gick vi till Pitcher's. Jag och Marie beställde in Pommes och öl medan Emma körde på äppelpaj och vin.

Nu ska jag ta och försöka sova.

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0