Vårstädning

När jag såhär i efterhand summerar dagen kan jag konstatera att mer tid lagts på vårstädning än på dyslexi-läsning... Men nu har jag ju iaf det gjort (och ärligt talat är det lite svårt att veta vad man ska leta efter innan intervjuerna är genomförda) så nu kan jag koncentrera mig på examensarbetet. Det är bara skura golvet jag inte hunnit med samt att damma hyllorna, men det får faktiskt vänta.

Jag tände upp lite ljus till kvällsfikat och kröp upp i soffan. Det var faktiskt väldigt länge sen jag tände upp ljusen nu så det var på tiden. Tända ljus är verkligen avslappnande, synd bara att man inte har någon att mysa med i soffan också ;)


//M.

.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0