Torsdagsnöje

Dagen började tidigt med att jag begav mig till Linköping för en heldag på Liu. På förmiddagen satt Emma o jag med sista intervjuguiden som vi sedan skickade iväg för godkännande. Nu hoppas vi bara på att vår handledare svarar redan imorgon eftersom Emma har sin intervju redan på måndag!

Efter lunch var vi på metodföreläsning och sedan letade vi litteratur på biblioteket innan hemfärd. Kvällen har sedan ägnats åt att göra rent avloppet eftersom det svämmat över varje gång jag duschat senaste tiden. Jag borde ha fixat det tidigare men jag ville inte lägga tid på det i tentatider. Nu är det åtminstone så rent det kan bli och tömt på en himla massa hår som vanligt!

Det blev även att rensa lite bland alls kurspapper och lite kurslitteratur under tiden jag kollade på "Crossroads". Jag kände för lite nostalgitripp! Ben har varit mitt ideal sedan jag såg filmen första gången hos Sara när vi var unga och oskyldiga,, och jag tycker uppenbarligen fortfarande att han är lika perfekt i den filmen ;) haha

Nu ska jag iaf krypa ner under täcket och förhoppningsvis drömma om min drömkille ^^

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0