Omväxlande väder

Igår blev det att åka iväg och intervjua en specialpedagog om hur denne såg på hjälpmedel etc för en elev med dyslexi. Det blev nästan en timmes inspelning och jag var där i nästan 2 timmar! Så nu är det bara att sätta fart med transkriberingen innan jag ska iväg och intervjua ytterligare en person (den sista!) innan jag beger mig hemåt igen. Jag ska nog svänga in och hälsa på min gamla vfu-klass med innan hemfärd, men det får vi se om jag hinner :) 
 
Känns mindre kul att det snöar ute och faktiskt börjar synas lite på marken... dock ser det ut som att det börjar övergå till regn åtminstone. Det känns mindre kul att man måste byta till sommardäck i helgen ifall vintern bestämmer sig för att komma tillbaka. Men det återstå att se. Häromdagen var det ju också ganska omväxlande väder med snö, hagel och sol om vartannat.
 
 
På eftermiddagen igår var vi på möte med vår handledare i examensarbetet och det känns äntligen som att vi börjar vara på samma spår nu. Innan har det känts som att vi inte alls förstått vad den andre menar. (eller Emma har iaf börjat förstå vad hon pratar om så får hon förtydliga det för mig sen! xD). Direkt efter det åkte vi bort till friskis och gymmade lite. Shit vilken skillnad från i måndags! Då tog vi det ganska lugnt, men igår var jag totalt slut efteråt och träningsvärken börjar redan smyga sig på. Men nu måste jag fokusera på transkriberingen... allt det jag inte hinner idag måste jag göra klart i helgen för på måndag måste vi börja skriva för att hålla tidsplanen vi satte upp. Det är ett tajt schema vi har!
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0