Vänskap

Inatt sov jag faktiskt nästan hela natten,, men jag känner mig inte ett dugg utvilad för det :/ Men det lär väl ta ett tag innan kroppen återhämtar sig. Det känns sisådär att ägna större delen av helgen åt skolarbete, men jag får ju lite skylla mig själv för att jag inte gjort det tidigare.. Men har bara inte kunnat koncentrera mig i veckan. Tankarna har inte velat fokusera på det jag vill. Men det börjar kännas lättare nu. Mina vänner har fått mig att inse att jag borde ta en dag i taget och inte fundera så mycket på framtiden. Det som sker, sker och jag borde inte fundera så mycket på alla konsekvenser och vad som skulle kunna gå fel. Istället ska jag göra vad som känns rätt för mig och omge mig med människor som får mig att må bra och accepterar mig för den jag verkligen är.

Det är en obeskrivlig känsla att veta att man är omgiven av underbara vänner som alltid finns där för en när man behöver dem. Jag älskar verkligen mina vänner, ni betyder allt för mig. Med er hjälp har det inte varit så svårt att hitta tillbaka till mig själv. Nu känner jag mig starkare än jag gjort på länge. Jag har fortfarande mycket att jobba på när det gäller mitt självförtroende, men jag tvivlar inte på att det kommer att fortsätta förbättras med hjälp från mina närmsta :) All my love to you <3

Äkta vänner är som stjärnor, man ser dem inte alltid men man vet att de alltid finns där ändå <3


//M.

*~* De djupaste känslorna döljer sig längst in bland de osagda orden *~*

.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0