Long time no seen

I fredags var jag ju då hos sjukgymnasten och tränade innan jag begav mig hem till väster,, hämtade upp mamma så åkte vi ner till Valdixi och shoppade lite på rean (50% på allt!). Sen lagade vi tacos på kvällen och drack lite vin :)

På lördagen gick jag tipspromenaden med mamma och zookie samt Mary (min gamla dagmamma). Vi kände ganska snart att vi hade klätt på oss alldeles för varmt i vinterkylan. Jag kom på i efterhand att jag svarat fel på en fråga och ville ändra, men kom inte ihåg vilket nummer den var så sket i det.. hade jag bara ändrat den hade jag vunnit med full pott och bara 2 fel på skiljefrågan! (antal knappar i en burk) haha.

 

Sen blev det hem för en snabbdusch och sedan ner till viken för att träffa Sara på Lilla blå :D Hade en trevlig långfika och uppdaterade varann om senaste nytt ;) Sen blev det en snabbtur in på Valdixi igen och utökade garderoben med ytterligare några plagg ^^

 

Sara

 

Picknick på bakgården

(bild från en av alla våra picknickar på innergården i Sörping)



Birthdaygirl


Blev hem och fixa iordning sig för kvällen sen då jag begav mig till Sörping för att fira finaste Ellen som fyllde 22 :) Vi blev uppemot 15 pers som åt och hade det trevligt tillsammans! Ellen fick göra lite utmaningar (armhävningar, kasta pappersboll i hink, tampong i ölflaska) som vi fick gissa utgången på, Tove vann. Hände lite missöden senare då soffbordet välte med massa vinglas o dyl som gick sönder samt att det hamnade rödvin över den vita tygsoffan! Blev att hjälpas åt att städa upp innan partandet kunde fortsätta.

Sedan splittrades vi så några stannade kvar och några åkte in till stan, däribland jag! Sedan delade vi på oss ytterligare en gång och jag mötte upp Sara mfl på Cromwell istället ;) Dessvärre var det fullt när jag väl kom dit så jag fick stå ute och vänta i 30-40 min innan jag fick komma in,, kallt! Men väl inne var det inte svårt att hålla upp värmen på dansgolvet iaf ;) kvar till stängning och sedan åkte vi till beckis lägenhet och sov där.

Idag blev det först en cheeseburgare på Max till frukost innan Sara begav sig till Skövde med tåget och jag med buss till Sörping. Hem till Ellen för lite mysfrukost :) Vi gick till Ica och köpte lite fläckborttagningsmedel till soffan och sedan hjälpte jag till att städa och diska så vi fick lite ordning i lägenheten! Efter det blev det bakismys med pizza från Vi & Ni samt Valentinesday :) Åkte hemåt framåt 6-tiden på sliriga vägar. Tog en lång skön dusch med hårinpackning så fort jag kom hem och sedan hamnade jag framför tv/data och har inte kommit härifrån sen dess ^^ Först Så ska det låta och nu Wallander.



//M.

*~* hooked on a feeling *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0