Väntar ut tiden

Just nu strosar jag mest runt och väntar på att tiden ska gå så jag kan ta bussen ner till stan och gå på luciavakan ^^ Jag BORDE börja plugga inför den muntliga tentan i British culture på tisdag. Som det ser ut nu har jag knappt öppnat boken. Just nu är jag dock för seg för att fatta något ändå känner jag. Det kommer nog bli tufft att hålla sig vaken genom alla tre filmerna inatt. Den här hösten har det ju varit lite extra sömnbrist, av olika anledningar. Skolan har tagit så mycket tid att jag i princip inte kunnat sova så mycket som jag egentligen hade velat/behövt och det märks att man är mycket tröttare än vanligt, både i kropp och knopp som man säger.
 
 
Åh vad gott det skulle vara med en kopp tea med massa god citronhonung i... Men man blir ju så kissnödig, och det känns inte så lockande när man ska sitta på bio hela natten ^^ Men men.. jag kanske borde ta tag i diskberget som hopat sig i diskhon,, det behöver åtminstone inte så mycket tankekraft ;)
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0