Projektredovisning

Hade projektredovisning idag.. igårkväll/inatt hade ja spränghuvudvärk och feber samt mådde illa så det bådade inte direkt gott inför idag. Har inte sovit många timmar inatt kan jag lova. imorse när ja vakna hade ja fortfarande lite feber och ont i huvet och kände mig yr, men efter en dusch och ipren mådde ja lite bättre så ja gick till skolan i alla fall för att kunna göra min redovisning. Under dagen har ja börjat må bättre så nu känns de inte så illa.

Vill att det ska bli helg så ja kan åka till Andreas. Ska till tandläkarn med på freda, och på jobbintervju på turistbyrån, men ska nog tacka nej dit sen när ja fått smultronjobbet, om ja nu får det men de hoppas ja iaf.

Har kört gitarhero och dancing stage med sara o maria nu xD Go girls ;) haha men ska tillbaka till skolan på utvärdering av projektredovisnignarna.



//M.

*~* Jag tycker om dig för att du är vacker, men jag älskar dig för att du är du *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0