Kärlek

saknar dig så det är inte klokt.. alla säger att känslorna avtar efter första tiden, men det håller jag inte med om. Visst var det ju nåt speciellt då i början. Men jag älskar dig bara ännu mer nu. Visst, allt är inte perfekt mellan oss, men det är det väl inte mellan några? Bara man tycker om varandra och gör sitt bästa kan man inte göra mer. Och trots alla fel och brister skulle jag inte vilja vara utan vårat förhållande. Snart har det gått ett år (080321), tiden har gått så himla fort, samtidigt som det känns som om vi alltid varit tillsammans. För mig finns verkligen ingen annan än dig. Den dagen du lämnar mig vet jag inte vad jag gör, för jag lär aldrig lämna dig.


*~* be my valentine? ;) *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0