Andreas <3 + Rimini ^^

förra fredan kom Andreas, Ricke o Julia hit :) Vi gick ut o gick en sväng för att hitta nånstans att äta :P Käkade tillslut på Vi & Ni.. sen käka vi tacos hos mig senare på kvällen ^^ Emme, Sara o så Mange kom också sen.. Blev lite singstar med då ;) haha.. lyckades få andreas o ricke att sjunga ^^ Ricke o Julia åkte hem med Mange sen o sara o emme gick hem till emme.. På lördan var jag duktig o packade allt ja skulle ha med mej till Italien, men väskan blev lite full så lyckades spräcka dragkdjan xD Fick ringa till Lennart o Maria o höra om ja kunde låna en resväska av dem.. så Andreas skjutsade mej till kvarnvik så vi kunde hämta en väska,, sen åkte vi hem till mamma o pappa o åt nån kasslergryta.. sen åkte vi tillbaka till min lägenhet och packade över all till den andra  väskan.. sen kom Mange och skjutsade in oss till stan. Gick på bio med ricke o julia. Det blev Superhero Movie, den var helt okey. Efter det gick vi hem till julia så hon kunde byta skor eftersom hon fått världens skoskav av de nya skorna. Sen gick vi hem till mange där det redan befann sig lite folk. Småfestade lite där och sen tog vi halv två busse hem till sörping.. På söndan sen kom emme hit o så vägde vi våra väskor, båda hade övervikt xD Sen käkade vi borta på Move In innan Andreas åkte hem :'( och emme o ja gic till skolan för att ta busse till skavsta..

Sen blev det en vecka i Italien. Blandat med glädje, sorg, sol och regn. Överlag var det väll bra, men blev lite besviken på maten, eller rättare sagt saknaden på mat! Ingen frukost, ingen lunch (en macka med vitt bröd) och ingen kvällsmat (hamburgare en dag och pizza en annan bara) Och det hade gärna fått vara lite bättre väder, regnade en del.. Det var egentligen bara första o sista dan som det var tillräckligt varmt för att gå i linne ibland. Var fullspäckad schema där nere med. Besökte Rimini, Riccione, Venedig, Verona, San Marino, San Leon o så säkert nåt ja glömt. Trevligt var det iaf :) Och min värdfamilj var jättetrevlig, dessvärre bara min värd som kunde engelska, och jag fick dela rum med henne och hennes mormor (som dessutom var senil) Hon hade bryte benet för en tid sedan med så hon kunde inte sova utan var uppe och gick flera gånger varje natt :S Gick inte spec bra att sova då om man säger så. Men Leila, Ilenias lillasyster var superhärlig! Första gången ja träffa henne stod hon o hoppa när vi kom med bussen och sen sprang hon fram och kramade mej. Efter de tog hon min hand och vägrade släppa den på hela kvällen ^^ Saknar nog nästan henne mest från italien :P

Det var iaf skönt att komma hem till Sverige igen i fredas natt, visst var det kul att åka utomlands igen och träffa alla.. men allt annat har ja ju här hemma i Sverige <3 Andreas åkte hit i fredas natt för att hämta mig vid skolan ^^ Tack! Så underbart att träffa dej igen efter en vecka i Italien,, helt klart det jag saknade mest med sverige! sen kommer maten!! haha.. På lördan sen låg vi typ o halvsov hela dagen innan vi åkte till kvarnvik på kvällen och firade lennart som fyllt år :) sen åkte vi hem till Andreas ^^ Mamma hämtade mig där sen på söndakvällen.. När vi kom hem till sörping kom emme hit o så kollade vi på 40 years old virgin,, den var väll sådär.. trodde den skulle vara bättre, men men.. Nu är jag astrött..  Borde ha suttit och läst i historiska romanen nu istället för o skriva de här.. ska ha muntlig redovisning imorrn o har ca 200 sidor kvar :S men aja,, ska väll läsa lite nu får vi se..




//M.


*~* Du gör mig lycklig <3 *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0