plugg + åsikt ^^

idag fick ja världens skoskav av mina nya skor :( fan då.. trodde inte de skullebli så illa,, men men.. efter skolan gick ja, emme o sara o handlade lite.. sen gick de + ludvig o wille hem till emme.. o ja hem till mej.. mamma hade lämnat mat så va tvungen å äta de.. ja skulle ha gått hem til henne me sen men ja orka inte.. stanna hemma o plugga lite tyska inför provet imorrn istället.. o kolla på idol och CSI nu ikväll me.. o sutte vid datan lite me.. men nu ska ja kolla gloserna en gång till och sen sova..




//M.

*~* thinking of you *~*



Ge mej din åsikt vettja ;)

1. Jag tycker du är fett söt.
2. Vill att det ska bli någonting mellan oss.
3. Bästa kompis.
4. Jag vill lära känna dig mer.
5. Ge mig ditt mobilnummer.
6. Jag älskar dig grovt.
7. Du är snygg, söt och underbar.
8. Jag vill gå på bio med dig.
9. Jag vill gifta mig med dig.
10. Jag tycker du är schyst.
11. Jag skulle vilja mysa med dig.
12. Jag saknar dig.
13. Du är konstig.
14. Jag tror jag gillar dig.
15. Jag vill strula med dig.
16. Jag flörtar med dig, men du märker inte.
17. Jag har alltid älskat dig.
18. Du går inte beskriva med ord
19. Du är inte lika snygg som min mamma , men jag gillar dig ändå
20. Du är verkligen inte klok.


Kommentarer
Madde

Visst har han! Nej, inte hört något nytt om Mye och vet inte hur jag ska förhålla mig till det heller. Verkar vara en liten ridskola där hon går varannan dag och då under uppsikt. Har inte tid till henne för att försöka köpa henne, men förhoppningsvis till framtiden ska man väl kunna få hem henne.

2007-09-25 @ 11:01:32
URL: http://lookahead.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0