Filmkväll mm

denna dag började ju då med att jag gick upp extra tidigt för att hinna duscha men ja va så trött att jag inte orkade ^^ satte mej o läste lite istället. Gick sedan till jobbet och jobbade till klockan 16. Kändes tomt när jag kom dit idag, jag var ensam där nere. Ida har ju börjat skolan och cathrine me tror ja ? och calle o örjan slutade ju i söndas. så det var bara lilla ja där. Pernilla och jonathan kom sent.. precis innan tolv så de fick det stressigt. Väl uppe så hände de inte så mycket idag. Var lugnt/stressigt om vart annat hela dan typ. Kändes väldigt långsamt mestadels av tiden. Bästa på dagen var när mare putta på mej o sa att bea o emma kom, för då fick i sluta :D hehe..

Följdes åt med casandra på vägen hem. Sedan gick hon mot busstation o ja åt andra hållet. Fast först stannade jag och pratade med Agneta =) (mammas gamla jobbarkopmis o våran vovves uppfödare) hon satt med sin mamma och fikade där på torget. Trevligt att träffa henne igen. Det var jättelänge sedan nu.

Väl hemma sen så koka ja lite nudlar och åt. Typ det ända ja kunde få i mej med den här jäkla tandvärken :/ hatart ! längtar verkligen till den 5 nov 07.50 :D hoppas bara de inte gör så ont som vissa säger. Duschade sedan i alla fall och så gick jag till ellen. Skulle möta Ludvig och William vid Elds bil (?) men de skulle gå å möta mej hade de tänkt, bara det att de gick kullerstenarna o ja fotbollsplan xD så de ringde igen när de va utanför hos mej. Då var jag redan på östra ryds vägen så jag fick ställa mig och vänta vid rödljusen. De kom sen så småningom i alla fall och så gick vi till Ellen. Hanna var redan där när vi kom =) och Ellen höll på att göra iordning sig lite mat; Ris och McNuggets, hennes specialité lät de som.

Vi gick ner i källaren sedan och snackade lite. Sen fick de för sig att vi skulle gå en sväng så vi gick bort till lekparken och satte oss. Där åkte paketena fram. Blev lite diskussioner om vem som var gay o vem som inte va ^^ haha.. som vanligt alltså. Gick tillbaka till Ellen sedan men William hade redan drage hem till nån annan. Tråkmåns. Bara för att vi retade honom lite. Men men, vi kollade i alla fall på tjenare kungen hos ellen. Den var faktiskt rätt bra =) kom att tänka på en kompis när jag såg den. Jag sa det till henne förut på msn, hon fråga varför och jag svarade jag vet inte ^^ haha.. nej nu börjar ja bli oseriös så det är lika bra att sluta skriva. Det är ändå inte någon som orkar läsa mina inlägg så att :Å



//M.

*~* saknar närhet *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0