Feeling like crap

Varning för gnällinlägg,, men jag Vill inte må såhär längre! Jag blir galen av att bara ligga och glo hela dagarna. Jag önskar att jag åtminstone kunde gå runt och plocka lite i lägenheten men i nuläget är jag så yr att jag måste ta stöd mot väggen för att ta mig någonstans. Det kändes lite bättre ett tag på förmiddagen men nu har febern ökat igen. 38,2 trots febernedsättande och jag har ganska låg grundtemp så redan på 37,5 brukar jag känna mig riktigt hängig. Jag hostar åtminstone inte lika mycket längre, men när attackerna väl kommer är det massa slem som sätter sig i halsen och täpper till så jag inte får luft. Både mamma och Erik har ringt och kollat läget men fick knappt fram orden så det blev korta samtal.

Jag tror sömnbristen börjar ta ut sin rätt för idag har jag knappt kunna hålla ögonen öppna från och till. Jag har slumrat till framför tv:n flera gånger,, vilket de som känner mig vet att jag aldrig skulle göra i vanliga fall. Jag skulle verkligen vilja göra något annat än titta på film/serier i nuläget men orkar inte fokusera tillräckligt för att läsa och inte skissa heller skulle jag tro. Kanske kan sortera lite foton eller nåt, men tvivlar starkt på att jag orkar dra fram dem tunga lådan :/ igår klarade jag knappt att värma pulversoppa för tusan. Jag var tvungen att dra fram en stol för att jag kände mig svimfärdig där jag stod med vispen och försökte undvika att det brände fast. Jag är sjukt sugen på pannkakor just nu men tänker inte ens försöka ge mig på det :( hat lite soppa kvar att värma från igår iaf.

Som om inte allt detta vore nog fick jag reda på en annan sak igår kväll som inte direkt muntrade upp mig. Tänker inte gå in på det. Ibland är saker och ting bara inte som man trott.

För att avsluta med något positivt så damp det ner ett inbjudningskort till lilla Winstons dop vilket helt klart lyste upp tillvaron en stund åtminstone :) dopkortet fixade jag redan i torsdags när jag scrappade, så det var ju tur att jag fick en inbjudan ;) men bild får vänta ifall Winstons fina mamma råkar titta förbi här ;)

//M.

Här har ni iaf en bild på gullungen :)
.



Kommentarer
Jossan

Vilken sötnöt du har på bild där ;)
Hoppas du är bättre idag. Inte roligt att vara sjuk!! :( kram <3

Svar: Eller hur, så söt så är han :) Tack!! Jag mår bättre, men inte bra kan man väl sammanfatta det som ^^ Kram <3
M i k a e l a

2013-02-10 @ 21:14:55
URL: http://mammatillwinston.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0