Opponering - check!

Då var opponeringen avklarad nu då, bara att hoppas på att man blev godkänd med. Om tio arbetsdagar får vi vår dom på uppsats och opponering. Trodde det skulle gå åt helvete med tanke på att jag inte sov en blund inatt :/ men vaknade till när vi väl började komma igång. Jag är bara glad att det inte var jag som skulle börja!

Gick in på bokhandeln och köpte de sista två böckerna till nästa kurs. De fanns inte att få tag i på internet då de "utgått ur sortimentet" :S Alltid lika kul att se den texten i samband med obligatorisk kurslitteratur... Verkade dock inte vara jättebra böcker men det lär väl märkas. Den första ska vi ju ha läst redan första veckan för att jämföra med två filmer. Det ska vi sedan skriva ett paper på som ska lämnas på fredag! Det blir ingen inkörningsperiod där inte!

Nu ska jag ta mig nåt att äta och sedan börja packa ner alla julsaker. Mitt soffbord är lite överbelamrat just nu, så har inte kunnat använda det sedan i fredags. Ska bli skönt att få lite ordning igen.. funderar på att ge mig på en redig storstädning när jag ändå är igång, men får väl se hur det blir med den saken.



//M.

*~* I dare you to move *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0