Tysta leken...

Verkar som om det ska bli lite snö även i Linköping nu... Jag skulle ha begett mig hemåt väster nu framåt eftermiddagen för en riktig långhelg ,, men med tanke på snön som irrar runt kanske jag väntar tills imorgon. Får helt enkelt se hur vädret utvecklar sig.

Med tanke på att jag så gott som tappat rösten måste jag ju ändå försöka hålla käft,, så kanske lika bra att jag blir ensam resten av dagen ^^ Får fram lite ljud iaf om jag anstränger mig, men ont gör det :/ Blir att leka tysta leken med mig själv och försöka kurera mig lite med massa thé o soppa :) Skulle ju inte skada att öppna kurslitteraturen lite också...



//M.

*~* sångförbud *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0