Sömnbrist

Guh vad jag hatar att inte kunna sova :( Varför kan inte jag också få vara sån att jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden? Nej jag måste ligga minst 30 min innan jag somnar och oftast mer. Inatt höll jag på att bli galen.! Jag gick och lade mig klockan 12, men jag kunde verkligen inte somna. Så när klockan var 1 började jag läsa lite kurslitteratur i hopp om att det skulle trötta ut mig, men inte då! Efter att ha läst tre kapitel kändes ögonen som grus, men i övrigt var jag fortfarande inte trött! Bestämde mig ändå för att släcka och försöka sova. Sista gången jag tittade på klockan visade den 03.24, men tror inte jag somnade direkt efter det heller :/ Det kändes verkligen när klockan ringde imorse att jag inte fått tillräckligt med sömn, men förhoppningsvis lär jag kunna somna någorlunda ikväll nu istället!

Nu ska jag sätta mig och fortsätta läsa kurslitteraturen så jag kan åka till Bea på gofika med gott samvete sen :) Blev ju att träna igårkväll med, första gången sen förkylningen startade. Så himla underbart! Nu hoppas jag alla sjukdomar håller sig borta framöver så jag kan komma igång ordentligt igen ;)



//M.

*~* feeling like a zoombie *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0