more distractions =/

Fick reda på ikväll att min morbror ligger på sjukhuset igen. Han fick åka in förra veckan för att han hade lunginflammation som inte ville ge med sig. De tog en massa prover och undersöker vad det är mer som är fel. I fredags skickade de hem honom men igår hade han fått åka in igen för att febern gått upp och han spydde så fort han rörde nåt på sig :/ Ikväll mådde han inte lika illa längre iaf men han var fortfarande riktigt dålig, orkade inte ens kolla på tv och ligger isolerad. Jag hoppas verkligen att de hittar felet snart och att han blir bra!

dagen har iaf spenderats till största delen i skolan. Först åt jag med Emma och tentapluggade tills seminariumet började och sedan satt vi kvar några stycken efteråt och diskuterade lite gamla tentor. var väl hemma igen strax före sex. Har försökt läsa lite mer i Bolander men tankarna har flugit iväg åt lite alla möjliga håll. Går inte riktigt låta bli att oroa sig trots att det är dumt när man inget vet ännu. Ska nog försöka sova nu iaf så jag får ork till att ta nya tag med tentapluggandet imorrn!



//M.

*~* distracted *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0