Kussepower <3

Är i oskarshamn hos min älskade kusinvitamin nu :) Igår kväll blev det en hel del prat påväg till och från  bussen. Åkte in till stan och åt på restaurant med några av hennes tjejkompisar, vilket resulterade i en riktigt trevlig kväll :) Kom jättebra överens med de andra och samtalen flöt på i en strid ström ^^ Jag åt fläskfilé med bearnaisesås och pomme, beställde potatisgratäng, men den hade de inte igår :S konstigt tyckte vi men men.. sen senare på kvällen beställde vi in lite efterrätt, ja tog friterad annanas och vanilgglass, men de blev för mäktigt så lyckade bara pressa i mig en av ringarna (som för övrigt såg ut precis som donuts).

Min förkylning blir dessvärre bara värre och värre.  Är ju meningen att ja ska stanna hos Andreas imorrn på hemvägen, men får väl se hur det blir med det nu :( Vill ju dit självklart, men vill ju inte smitta ner honom ju =/ men låter honom avgöra hur det blir :) Har sagt det att ja förstår om han inte vill bli sjuk ^^ men ja vill ju ändå träffa han :P blir galen av längtan!

Hoppas på att ja blir bättre till imorrn! Annars blir det inget kul att köra hem kan jag lova, som jag känner mig just nu vet ja inte om jag skulle klara av det :( känner mig totalt slut, snyter mig var 5:e minut, nyser var  tionde och har ont i magen och mår illa + känner mig febrig.. nej usch nu känns de som om ja bara klagar och det tycker vi inte om ^^ men men, mår inte bra iaf och hoppas på att det bli bättre till imorrn så att ja kan träffa älsklingen :)


//M.

*~* Vill vila i din famn *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0