Begravning

i fredags var ja ju då på bertils begravning med =/ har inte orkat skriva om det innan. Den var i alla fall jättefin och mary hade valt riktigt bra låtar som verkligen pasade in på hur bertil var innan han fick alzeimers. kom många tårar den dagen kan jag lova. träffade kennys mormor och morfar sen efteråt på mottagningen (eller vad man nu säger) va ju lite småkul. Men tror de fick för sig att de va nåt på gång mellan mig o kenny xD haha.. försökte förklara att ja redan hade en anna därifrån men vet inte om de bara låtsades missuppfata eller om de faktiskt gjorde det :P
     På eftermiddan sen åkte jag till sara o lagade tacos med lite kompisar, skönt att få nåt annat att tänka på. Tack för att ni finns där <3 På kvällen kom Andreas till mig :) Blir så underbart glad varje gång ja ser dig komma, vill bara springa och möta dig och slänga mig i din famn <3


/M.

*~* I'll miss you forever *~*
Trackback
RSS 2.0