Fan..

Jag har franska-prov imorgon,, och det kommer att gå åt helvete! Har suttit hela kvällen och pluggat sen Sara och Emme gick (Vi käka tacos) men ingenting fastnar känns de som.. Jag har väll inte varit helt koncentrerad hela tiden med tanke på att jag suttit lite vid msn med <3 men ändå.. Är inte ens säker på att jag kommer klara g-gränsen imorgon alltså :( illa!

Och varför måste tiden gå så sakta när man längtar efter något? Det borde ju vara så att när man har roligt går tiden sakta och när man har tråkigt går den fort, så mycket roligare livet skulle bli då. Men det är väll bara att fortsätta och längta, finns itne mycket annat att göra ..



//M.

*~* I want friday <3 *~*


Kommentarer
MADDE

provet kommer nog att gå galant!

2008-04-02 @ 01:00:15
URL: http://lookahead.blogg.se
M i k a e l a

Tack :) Det gick hyffsat,, två poäng ifrån vg.. trodde ja skulle få ig så att..

2008-04-14 @ 22:44:41
URL: http://lindeborgskan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0