Dance all night

Lördagen kunde inte ha blivit mycket bättre :) laserdoom var ju jättekul ^^ (inte kört sen nån klassdag i 6an, så mindes inte spec mkt) men det var nog en himla tur att det inte höll på längre än 30 min, för jag var helt slut i benen av att springa runt hukad bakom alla väggar!

Efteråt åkte jag hem och packade ihop mina grejer lite snabbt så åkte jag med Markus och Sophia tillbaka till Fannys lägenhet och gjorde mig i ordning där. De andra hämtade upp pizza på vägen och senare blev det även lite sverigekaka innan utgång.

Vi tog oss tillslut till Harrys/Sliver efter en hel del letande och krångel med att hitta kort/leg ^^ det blev att dansa mest hela kvällen och det kändes som att jag kunnat fortsätta hela natten lång! Dessvärre var det ju inte möjligt, så en stund innan stängning begav vi oss hemåt.

Idag kan jag knappt röra mig för jag har sådan träningsvärk! Haha. Men det är ändå skönt med tanke på att jag inte tränat på typ en månad, eftersom jag först åkte på influensa och sen har förkylningen inte velat ge med sig. Men nu ger jag nog upp väntandet och kör igång med lite gym igen.

Jag har suttit med och rättat nationella prov i svenska hela dagen idag, så när jag väl kom hem var det inte fråga om att göra något vettigt. Istället kraschlandade jag halvsovandes i soffan, och nu hoppas jag på att få helsova lite ;)

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0