Sömnlös natt

Inatt sov jag i princip ingenting precis som rubriken avslöjar. Det är svårt att slappna av när det värker i öronen hur man än försöker ligga på kudden. Men det kommer ju ngt gott ur det tillslut i och med att värken i nacke/käke blir mindre.

Idag bakade jag tårtbottnarna till imorgon (med lite tips o instruktioner från mor) så det är bara till att fylla dem och dekorera lite imorrn efter planeringsdagen. Jag hjälpte även mamma att förbereda köket inför kvällens lydnadstävling på hundklubben. Vi hade fått uppgifter om att det skulle vara 11 tävlande men det var bara 6, så det blev ju alldeles för mkt mackor över. Vi funktionärer åt tacopaj och sallad som vi hade förberett.

Efter tävlingarna skyndade jag mig hem och packade in mina grejer i bilen och begav mig tillbaka till linkan. Jag skjutsade även hem Patrik som varit iväg på kurs. Sen har jag förberett lite mer inför morgondagen men nu hoppas jag på några timmars sömn åtminstone!

//M.

.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0