Färdig lärare

Idag fick vi mail om att alla resultat var inrapporterade i Ladok så nu är jag officiellt helt färdig med lärarutbildningen! Nu ska jag bara skicka efter examensbevis också ^^

Igår var jag hela dagen och hälsade på i Mantorp på min nya arbetsplats! Det kändes lugnande att gå runt och träffa massa elever och de flesta lärarna under dagen, samtidigt känns det förvirrande med alla intryck och ovissheten över att inte veta vilka klasser jag kommer att undervisa i. Det löser sig hur som.

Efteråt igår städade jag klart lägenheten och handlade innan jag åkte hem till väster. Idag var jag nere i viken på massage och fick nålar i öronen, så vi får väl se hur mycket sömn jag får inatt...

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0