Send me some motivation, please!

Studiemotivationen på noll! Har inte ens vågat starta nya datan av risk för att fippla med den resten av dagen istället för att skriva på arbetet :/ Mobilen lekte jag av mig med igår åtminstone så den ligger lugnt och spelar musik idag istället.
 
Hela förmiddagen har förflutit utan att jag direkt fått något gjort förutom att kalka ur kaffebryggaren och hjälpa en av mina gamla nollor med ett skolarbete.. Jag måste verkligen ta tag i mitt eget skolarbete nu efter fikat. Sedan tänkte jag försöka ta mig till gymmet med och komma igång lite igen. Det behövs verkligen!
 
 
Dagens fika bestod av en kopp kaffe samt lingongrova med basilika-pesto och basturökt Emilskinka :)
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0