Kärt besök

Idag har jag bara slappat i soffan och tagit det lugnt samt strukturerat upp planering för hur jag ska lägga upp arbetet med de sista delarna av kursen nu kommande vecka. Jag hade tänkt få lite gjort i förmiddags när jag ändå inte hade något speciellt för mig men jag har varit så himla trött hela dagen och jag har fått kämpa för att hålla ögonen öppna.
 
Här är gårdagens shoppingfynd :)
 
Vår älskade hund Zookie <3
 
Ikväll tittade en gammal barndomsvän förbi en sväng. Vi pratade lite skit och fikade sedan med familjen. Hon skulle låna lite kurslitteratur av mig med och så fick hon sin födelsdagspresent lite i förväg (hon fyller på onsdag). Det blir inte att vi ses så ofta så det är alltid lika trevligt när vi väl träffas :) På somrarna brukar det bli lite intensivare då vi båda jobbat på Café Kårtorp några år nu ;) Men men, får hoppas det blir lite tätare mellan besöken numera! Nu ska jag iaf stänga ner datorn och försöka få lite sömn. Det har varit lite bristvara med det den senaste tiden, trots att jag varit ledig så mycket. Jag har helt enkelt inte kunnat sova,, ligger vaken och vrider o vänder på mig fram in på småtimmarna tills jag väl somnar och känner mig som en Zombie när jag vaknar på morgnarna. För inte kan jag sova längre trots att jag somnar så sent (eller tidigt beroende på hur man ser det!)...
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0