Rea

Helgen börjar lida mot sitt slut och jag har hunnit samla mycket positiv energi :) jag tog helg redan i torsdags efter att ha varit på föreläsning i skolan. Emma och jag gick upp till Liu-store och handlade lite. Sedan åkte vi hem till henne och lagade mat & pratade ihop oss lite mer om vårt kommande projektarbete. Vi ska möta vår handledare första gången efter vfu:n.

Efter att vi var klara och mätta åkte jag till gymmet för lite välbehövlig träning och sedan direkt vidare hem till väster. Det blev lite slapp i soffan framför tv:n med familjen innan läggdags.

På fredagen var jag ner till viken på massage och fick även lite nålar i örat,, AJ! Känns typ som att ta hål i öronen varje gång. Speciellt den i brosket kändes! Gick in på Valdixi en snabbis efteråt och på eftermiddagen sen åkte mamma och jag till Västervik och shoppade lite mer på rean ;) vi avslutade dagen på China Restaurang innan vi begav oss hemåt igen.

Lördagen spenderades med mamma, pappa och farmor i klädhuset (ännu mer rea!) och senare på Evas Cafe & Marias Hus i kvarnvik :) det blev som sagt mycket shopping denna helg så nu får det nog bli köpstopp ett tag framöver ^^ ändå blev det inte speciellt dyrt i och med att allt var på rean ;) bästa köpet var nog nya vinterjackan :)

På kvällen sen skjutsade mamma mig till Ekbacken (se tidigare inlägg). Ångrar verkligen inte att jag åkte dit ;)

Nu börjar det bli dags att packa ihop all tvätt och nyinköpta plagg så jag är redo att åka tillbaka till Linköping efter maten sen. Jag måste förbereda en del inför praktiken nästa vecka. Den ser jag verkligen fram emot. Jag ska vara i en 6:a i Linköping och jag har hört mycket positivt om skolan så det känns lovande :)

//M.

.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0