Orkeslös

Idag har jag mått typ som igår fast har haft lite feber till och från igen. Jag har inte nyst eller behövt snyta mig riktigt lika ofta heller vilket är skönt så det är nog på väg åt rätt håll (pepparpeppar). Dock har jag absolut ingen ork. Jag diskade förut idag och jag var helt slut efteråt. Bara satt och andades tungt som om jag just kört ett set på gymet. Jag har iaf tagit det lugnt hela dagen och suttit framför tv:n eller läst kurslitteratur. Jag mailade vår tutor och sa att jag inte skulle komma på dagens seminarium och bad om diskussionsfrågorna så jag kunde hänga med någorlunda på egen hand. Imorgon har vi föreläsning med bästa läraren på skolan (enligt mig då förstås) så den vill jag verkligen inte missa. Den handlar dessutom om värdegrunden så jag tror det kommer vara intressant. Dagens seminarium skulle vi ha diskuterat yrkesjuridik så jag stör mig på att jag missade det eftersom vi fått så lite av det i utbildningen. Men men, jag har iaf kunnat läsa mig till en del, även om diskussioner av fallstudier ger så mycket mer! 
 
Nu orkar inte ögonen hålla sig öppna länge till så det är bäst jag kryper till kojs om jag ska orka pallra mig iväg till föreläsningen imorrn. Jag måste åka och handla på vägen hem med eftersom jag levt på reserver senaste dagarna i princip ^^
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0