Feeling better

Inatt vaknade jag flertalet gånger av att jag kallsvettades och mådde inte alls bra. När jag vaknade på morgonen sen så hade febern släppt! Underbar känsla att kunna ta sig fram utan att behöva ta stöd emot något. Den värsta värken har också släppt så nu är det bara efterdyningar kvar. Istället har jag nyst i ett hela dagen och snyter mig stup i ett.

Jag har åtminstone haft ork till att plocka lite bland prydnadssakerna så pass att jag samlat ihop allt som ska ner i förrådet (förhoppningsvis imorgon) och flyttat runt lite på det som får bli kvar. Jag känner mig iaf rätt så nöjd, även att många favoriter försvinner ner i förrådet. Vi får helt enkelt se hur länge de stannar där ^^

Ikväll tog jag mig faktiskt tid till att skissa lite. Det gör jag alldeles för sällan nu gör tiden, max 3ggr per år eller nåt. Blev hyfsat nöjd med resultatet i och med tiden jag la på det, mitt tillstånd samt att det var ett halvår sen sist. Sedan kollade jag på Easy A som gick på tv. Jag hade inte sett den innan men tyckte den var riktigt bra. Den visar hur lätt det är att en liten vit lögn snart får lögnerna att hopa sig och allt går över styr. Sen är det ju aldrig fel med lite ögongodis såhär i sjukdagarna heller ;)

Nej nu ska jag försöka sova igen. Godnatt!

//M.

.



Kommentarer
Sarah

Usch, är du också sjuk stackare! Mitt gick över fort i alla fall (peppar peppar). Hoppas att du snart är på benen igen!

Svar: Ja jag är på bättringsvägen iaf men inte helt bra än. Ska dock släpa mig till skolan imorrn ändå eftersom vi bara har en föreläsning! Får väl se om det visar sig vara ett dumt drag eller inte ^^ Skönt att ditt gick över fort åtminstone :)
M i k a e l a

2013-02-11 @ 09:33:34
URL: http://inbilsk.blogg.se
Emma

Easy A är riktigt bra! Vi måste gå på bio alternativt ha filmkväll snart!

2013-02-12 @ 20:46:05
URL: http://mynameisemma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0