Nu tar jag helg

Imorse var det riktigt segt att ta sig ur sängen. Men upp kom jag till slut och in i duschen. Sedan blev det frukost och så tog jag tag i gårdagens disk innan jag åkte till Emma för ytterligare en heldag med examensarbetet. Klockan hann bli sex innan jag tillslut begav mig hem till Väster. Nu väntar vi spänt på måndagens respons från vår handledare. Vi är lite osäkra på huruvida vi gjort rätt i bakgrundsdelen så vi får se vad hon säger. Hoppas på klartecken så vi kan köra på med resultat och diskussion.

Ikväll väntade ugnsstekta rotfrukter, bearnaisesås och grillspett på mig :) Dessvärre hade resten av familjen redan hunnit äta eftersom jag blev så sen. Gott var det iaf! Resten av kvällen har jag slappat i soffan framför Let's dance med mamma o pappa. Snart väntar dock sängen känner jag. Jag ser fram emot lite sovmorgon så jag hoppas jag inte vaknar/blir väckt före nio åtminstone.

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0