Stress, stress och åter stress

Har blivit dåligt med uppdateringar nu. Det är så sjukt mycket att göra i skolan så hinner inte ens med det man måste där. Det där med fritid har jag nästan glömt vad det är, och sömn likaså! I onsdags till exempel satt jag uppe och skrev till 04.00 för att hinna klart till torsdagens seminarium kl 8. Men men, försöker planera upp tiden så gott det går och ha litegrann framförhållning åtminstone. Nu är största hindret den muntliga tentan på måndag, har inte så lite ångest inför den då jag typ inte kan något inför den :(

I helgen blev det åtminstone lite avbrott från skolan då jag var nere hos pojkvännen. Satt dock hela dagarna med skolarbete och umgicks bara på kvällarna, så det hade ju kunnat vara bättre... Blev att grilla och bowla med lite kompisar där nere på lördagen med. Åkte direkt till skolan idag för att vara kvar så länge som möjligt,, nu dröjer det ju nästan en månad tills vi ses nästa gång :/

Nehe, nu måste jag komma igång den skriftliga redovisningen av "Digging to America" inför den muntliga redovisningen på onsdag. Sen förbereda grammatikövningarna och läsa om det till imorrn.
 
Mamma och pappa firar förresten bröllopsdag idag,, och pappa skickade en bild på en jättefin blombukett som han köpt till mamma förut idag. Jag tror hon kommer bli jätteglad :)

//M.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0