Skördefest 2012

I Lördags åkte mamma och jag ner till Maggan i Kalmar, vi stannade även till en snabbis hos kusinerna på vägen. Väl nere i Kalmar hämtade vi upp Maggan och åkte över till skördefesten på Öland. Vi åkte runt och tittade lite längs med vägen, det blev bland annat stopp i stenladan, rälla, stora rör och färjestaden. Vi handlade lite smått och gott men inga mängder. Det blev lite honung, handledsvärmare, handgjorda smycken och så köpte jag en ny "skinnjacka" typ i färjestaden som jag verkligen blev fäst vid. Bara hoppas att det blir några fina och soliga höstdagar nu jag får möjlighet att använda den också ;)
 
På lördagen sen pluggade jag lite medan mamma o Maggan var iväg på tipspromenad och lite så åkte vi hem sen. Vi stannade till i Västervik hos mammas moster Evy med en blomma för att hon fyllt år också. Det blev att äta på McDonalds i Oskarshamn för att det går snabbt och när vi kom hem packade jag över grejerna till min bil och begav mig direkt till Linköping. Jag hade tänkt plugga till långt in på natten och sedan ta lite sovmorgon, men redan kl 23 var jag tvungen att gå och lägga mig för jag kunde verkligen inte hålla mig vaken!
 
Jag gick upp tidigt imorse istället och pluggade lite hemma innan jag mötte upp Emma i skolan för att diskutera inför tentan. Hur det gick sedan står i föregående inlägg...
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0