Just give me a reason

Idag har det varit ytterligare en heldag i skolan efter alldeles för lite sömn och det känns. Kroppen börjar känna ifrån nu känner jag. Huvudet känns bara tyngre och tyngre och värken ökar hela tiden i styrka. Ikväll ska jag därför bara ta det lugnt och relaxa lite. Jag ska ta och tappa upp ett bad så fort mörkret börjar lägga sig utanför så jag kan tända upp lite ljus (terapi för själen!). Sedan blir det säsongsstart av Greys Anathomy ikväll vilket jag räknar med kommer resultera i en del tårar så tills dess åker näsdukarna fram ^^

Just nu lyssnar jag på lite lugna låtar och väntar på att huvudvärken ska släppa något... Jag hittade en låt som jag inte hört innan när jag läste en väns blogg. Den lär nog gå varm i högtalarna ett tag framöver :)
 
Just give me a reason - Pink

Right from the start
You were a thief you stole my heart
And I your willing victim
I let you see the parts of me
That weren't all that pretty
And with every touch you fixed them

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0