Disappointment

Jag känner mig verkligen besviken, frustrerad och allmänt nedstämd idag... Jag hade muntlig tentamen i American Culture Studies idag som jag haft världens ångest inför, men väl där tyckte jag att det gick riktigt bra och jag kände mig nöjd med min prestation och att jag låg i fas med de andra. Sedan när hon ropade in oss en och en efteråt för att tala om hur det gått,,, så sa hon att jag tyvärr inte nått riktigt ända fram till ett G. Jag blev så paff att jag inte ens frågade varför utan jag bara gick ut igen och när jag mötte de andras förväntansfulla ansikten utanför var det knappt att jag klarade av att hålla tillbaka tårarna och jag bara skakade på huvudet. Jag fick inte fram ett ord. Jag kände mig så säker på att jag faktiskt hade klarat mig. De andra blev också chockade över att jag inte klarat mig och frågade varför jag hade blivit underkänd. Jag visste ju inte eftersom jag inte frågat så de övertalade mig att gå tillbaka in och faktiskt få reda på vad som gått fel,, men jag fick inget riktigt svar. Hon sa att jag missat på några frågor som hon räknade upp - och det var inte ens mina frågor! Då blir man ju lite fundersam.. men hon var kanske bara stressad eftersom nästa grupp skulle ha sin tenta direkt efter oss. Så jag skickade ett mail till henne nu och bad henne förklara mer varför jag inte blev godkänd så jag vet vad jag ska ändra på till nästa gång. För det är ju det att det kändes så bra som gör det extra tufft.. för då hade jag ju uppenbarligen fel! Hade det känts dåligt hade jag ju vetat vad jag kunde ändra på. Men det är ingenting jag kan göra någonting åt nu, så det är bara att vänta och se vad hon svarar och sedan ta nya tag! Det var en tjej till i gruppen som inte klarade sig på grund av nerverna - blackout. Så vi ska försöka plugga lite ihop och peppa varandra!
 
Nu funderar jag på att tappa upp ett bad, eller om jag ska gå och lägga mig.. Får se vad jag beslutar mig för.
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0