När man inte har tid...

... så får man plötsligt en himla massa bra idéer. Jag har en gammal "ägg-hållare" som jag dekorerade i mellanstadiet och som jag varit väldigt fäst vid, men jag har ALDRIG använt den. Trots det så har den alltid stått framme i skåpet, just av den anledningen att jag tycker om den. Så plötsligt, när jag till slut bestämt mig för att ställa ner den i förrådet åtminstone, kom jag på att jag kunde använda den som smyckethängare. Sagt och gjort! Dock är de undre ägghållarna lite i vägen, men det funkar ändå ;)
 
 
Likaså fick jag för mig att jag äntligen skulle komma till skott och göra den där mjuka pepparkakan som stått där i skåpet och lockat i x antal månader. Sagt och gjort!
 

 
Laga mat är ju också himla kul när man egentligen inte har särskilt mycket tid (dock blev det ju faktiskt en snabb maträtt idag)
 
 
Och till kvällen drog jag iväg till Friskis och gymmade 1,5 timma med Bea och Patrik, men det var verkligen välbehövligt kan jag lova! Jag har börjat få sån värk i ryggen igen nu när jag bara sitter stilla hela dagarna och läser/skriver. Jag måste skärpa mig och komma igång med träningen igen (speciellt övningarna från sjukgymnasten som jag ska göra här hemma!).
 
Vad jag istället BORDE ha gjort är att läsa alla artiklar och svarat på en massa frågor om British Culture inför gruppträffen imorrn då vi ska gå igenom alla svar. Som tur var kom vi överens om att dela upp artiklarna sinsemellan så jag är faktiskt klar med min del. Nu ska jag snabbdiska efter dagens bestyr och sen läsa de artiklar jag inte hunnit läsa än.
 
 
//M.
 
*~* Your my inspiration *~*


Kommentarer
Ellinor

Vad fint du har det!! :-)
Och mums vad gott det såg ut med chokladen!

Svar: Tack :) Här finns lite fler bilder på lägenheten (dock från i februari så lite har hunnit ändras!) http://lindeborgskan.blogg.se/2012/february/ny-sang.html
M i k a e l a

2012-11-19 @ 18:13:30
URL: http://elinorsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0