Educating Rita

Igår tog jag bussen till Valla och hämtade bilen. Jag passade desutom på att hämta hem banankartongerna som Emma lånade i våras och diskuterade lite hur man ska försöka lägga upp allt plugg samt arbeten framöver för att någorlunda hinna med allting, dock känns det övermäktigt!
 
På kvällen sen blev det att skriva rent translations till Written-seminariet som vi hade i förmiddags (det sista någonsin!). Efter lunch blev det att se på "Educating Rita". Den var faktiskt betydligt roligare än vad jag hade trott. Vi skrattade för fullt hela klassen!
 
Väl hemma igen så tog jag tag i diskussionsfrågorna infor morgondagens Britsh Culture seminaium. Jag har äntligen tittat igenom alla svaren och skrivit om vissa så jag förstår dem bättre, så nu ska jag försöka få lite sömn. Egentligen börjar jag inte förrän efter lunch imorgon men det finns ju alltid en hel del plugg som måste ordnas så det där med sovmorgon kan jag ju ändå glömma :( Jag tänkte dock sova till 8 åtminstone och sen köra gärnet med Didactics-frågorna/Language studies vilket det nu blir först.
 
Lite snabba pics från dagen...
 
 
 
 
 
 
//M.


Kommentarer
Jossan

Tack för din snälla kommentar :) Det betyder mycket för mig nu med människor som peppar mig såhär på slutet. Hoppas att allt är bra med dig och att du mår bättre nu! :) Kom ihåg att även du ska vara stark!! Du är en underbar människa som förtjänar allt gott. Kram

Svar: Bara sanning ju :) Tack, jo jag mår mycket bättre nu :) Det är bara skolan som tär på krafterna. Man är inte riktigt gjord för dygnet-runt-plugg en hel termin känner jag ^^ Ska bli underbart med julledighet snart :) Ska bara klara 9 examinationer först med innan dess xD Styrkekramar :)
M i k a e l a

2012-11-22 @ 21:49:20
URL: http://mondoblog.se/josefin


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0