Refreshed

Idag blev det att toppa och slinga håret :) Blev ganska nöjd med resultatet faktiskt, så det är skönt. Jag har ju bestämt mig för att spara ut min egen hårfärg igen nu och låta håret växa. Men eftersom jag färgat det rätt mörkt så blir det ju världens kant när utväxten tittar fram. Nu hoppas jag på att övergången blir lite mer naturlig istället!



Jag åkte hem till Väster idag med. Mamma och jag lagade kålpudding förut och så tittade vi på "Superzebran". Kände att jag behövde lite inspiration inför morgondagens maskerad då jag ska vara utklädd till just zebra,, får se hur det går! Nu blir det sängen så jag orkar upp till promenaden imorgon.

//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0