Underbara sol

Vilket kanonväder det har varit idag! Soligt och varmt men ändå inte tryckande hetta,, kunde inte ha blivit mycket bättre! Det går ju inte att bli annat än på bra humör en dag som denna! Gick upp tidigt och åt frukost på uteplatsen. Åkte sedan till skolan och satt i solen och läste lite innan föreläsningen. Efteråt hade vi lite gruppträff inför studiebesöket i Stockholm nästa torsdag.

Så fort jag kom hem satte jag mig i solen och fikade lite innan det blev dags att ta bussen ner till stan för lite massage hos sjukgymnasten. Jag känner mig skapligt mörbultad nu, när hon trycker på vissa ömma punkter vill man ju bara skrika! Det blev ett besök på Åhlens med innan jag gick hemåt. Köpte 2 fotoalbum - halva reapriset ;) och tittade runt på lite andra saker som jag inte skulle ha någonting emot att addera till samlingen!



(Blomkorg, glasunderlägg, vita mattor, överkast, knivställ (svart/vitt)

På vägen hem stannade jag till och köpte en piggelin, alltid lika skönt för halsen och svalkande i sommarsolen! Väl hemma blev det att fixa lite mat och duka upp på uteplatsen och sedan plugga resten av dagen/kvällen. Gick inte in igen förrän till Greys anatomy började (förutom för att hämta ponchon). Har även tittat på Body of proof och nu får vi se ifall jag orkar se klart Criminal minds också eller fall det blir sängen strax...


Sommarsallad med lufttorkad skinka :)


Jag måste ju erkänna att det är bra mycket mer motiverande att sitta ute och plugga :)

//M.

*~* It's a happy, happy time *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0