Helgen som varit

Snabbgenomgång av helgen:
Fredag: Tog det lugnt och läste kurslitteraturen som var tills idag. Gick ut och gick med Zookie och så grillade vi på kvällen.
Lördag: Gick tipspromenaden med mamma, min gamla dagmamma och Zookie. Sedan åkte vi till Marias Hus på "Våryra". Blev att inhandla lite blommer och dyligt till uteplatsen, ska bara fixa iordning lite där först. Får se ifall grejerna får stå ifred sen eller inte...
Söndag: Var med mamma på hundkursen i Rallylydnad på Grännes. Jag testade på att gå med Zookie jag också, bland annat körde jag nybörjarbanan utan koppel och hon gick superbra! Då var vi två stolta mattar, även om mamma nog var lite avundsjuk ;) Åkte hem till Linköping igen på kvällen.
Måndag: Inatt vaknade jag vid halv 4-tiden av att jag hade så ont i halsen att jag knappt kunde svälja. Gick upp och tog halstablett/drack vatten och försökte sedan somna om, men det var ju lönlöst. Blev alltså inte mycket sömn inatt. Som tur var struntade vi i grupparbetet i skolan så det blev bara två timmars föreläsning. Sen till apoteket och även hämta ut paket innan jag åkte hem och åt mammas lasagne framför en film. Sedan läste jag etikhäftet tills imorrn, boken vi skulle läsa glömde jag i Väster så det får jag läsa i efterhand. Har städat resterande delar av garderoberna med idag så nu är det klart! Riktigt skönt att ha det gjort.

Nu blir det sängen och försöka få några fler timmars sömn inatt!

//M.

*~* annoying *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0