Vårväder

Idag har det verkligen varit härligt väder ute! Började dagen med att öppna upp altandörren vid frukosten, ljuvlig start på dagen med solen som strålade in i köket :) Efter seminariet hämtade jag upp brassestolen från förrådet och satte mig på uteplatsen och fikade. Efter det hämtade jag kurslittaratur och en filt att svepa om benen så satt jag där och pluggade. Nu på slutet började det bli lite kyligt eftersom solen försvunnit för länge sedan. Det är nackdelen med morgonsol, jag skulle mycket hellre ha kvällssol :/



Nej nu blir det att forsätta plugga.. Jag förstår inte riktigt hur vi ska hinna lära oss allting till tentan på torsdag :S även att man hinner läsa allting så kommer det ju inte fastna.. Speciellt med tanke på att det är så skilda saker på en och samma gång (geografi, samhällskunskap, religion och historia)!

Jag måste hinna träna ikväll med, men det blir inget gym efteråt ikväll åtminstone. Dels har jag fortfarande träningsvärk sedan i tisdags och dels har jag inte tiden. Det blir att åka raka vägen hem och fortsätta läsa när jag är klar där istället.


//M.

*~* Våryra *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0